Subject: Fwd: Eesti Muuseumide Liidu tagasiside määrusele
From: "Kadri Valner" <[email-masked]>
To: "KUM min" <[email-masked]>
Date: Tue, 13 Aug 2024 15:35:03 +0300

Tere
et Marju Reismaa puhkab, edastan Eesti Muuseumide Liidu kirja siia
Kadri Valner

---------- Forwarded message ---------
Saatja: Kadri Valner <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Date: T, 13. august 2024 kell 15:25
Subject: Eesti Muuseumide Liidu tagasiside määrusele
To: Marju Reismaa <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, 
Tanel Veeremaa <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, Siim 
Randoja <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, Viljar Vissel <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, Aet Maatee <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, Rita Valge <[email-masked]>

Hea Marju

edastan manuses Eesti Muuseumide Liidu arvamused kultuuriministeeriumi 
määruse „Muuseumi-, muinsuskaitse- ja raamatukogupoliitika kujundamise ning 
rakendamise strateegiliste partnerite toetamise tingimused ja kord“ 
eelnõule.

Tunnustame ministeeriumi püüdu korrastada  valdkondlikku koostööd, aga 
toonitame, et seni on vähemalt muuseumimaastikul tegutsevate väheste 
organisatsioonide ja ministeeriumi vahel hea ja toimiv koostöö. Seetõttu 
vajaksime mingi hetk aega, et selgitaksid dokumendi vajalikkust.

Heade soovidega
Kadri
Eesti Muuseumide Liidu koordinaator